Najpopularniejsze wiadomości i informacje dla miasta Jelenia Góra

Magazyn samoobsługowy na wynajem – idealne rozwiązanie, jeśli prowadzisz firmę

Każdy przedsiębiorca z pewnością zgodzi się z faktem, że posiadanie i prowadzenie własnej firmy oprócz ogromnej satysfakcji może wiązać się z nierzadko wysokimi kosztami oraz ograniczeniami. Co więcej, nie każdy, szczególnie początkujący przedsiębiorca, może na początku działalności swojej firmy pozwolić sobie na zakup czy wynajęcie własnego biura czy też siedziby. Jak zatem poradzić sobie z przechowywaniem dokumentacji bądź przedmiotów związanych z branżą? Z pomocą przychodzą magazyny samoobsługowe na wynajem.

Usługi self storage – na czym polegają?

Choć usługa self storage w Polsce wydaje się stosunkowo nowa, magazyny samoobsługowe na wynajem cieszą się bardzo dużym powodzeniem zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w wielu europejskich krajach. W Polsce taką ofertę posiada na przykład firma Less Mess Storage. Self Storage polega na wynajęciu powierzchni magazynowej, która może zostać w dowolny sposób zagospodarowana przez klienta. W Less Mess Storage z łatwością dopasujesz pomieszczenie do swoich potrzeb. W asortymencie można zauważyć magazyny o powierzchniach nawet od 0,5 m² do ponad 25 m². 

Co więcej, jako klient Less Mess Storage, umowę najmu magazynu możesz podpisać na okres już od 7 dni lub na jak długo potrzebujesz, umowę krótkookresową możesz przedłużyć jeśli wymaga tego sytuacja. Oprócz tego w Less Mess Storage możesz przechowywać praktycznie wszystko, od sprzętu elektronicznego, aż po alkohol i hermetycznie zapakowaną żywność (po wcześniejszym uprzedzeniu personelu w danym oddziale).

Magazyn samoobsługowy – nieoceniona pomoc dla niewielkich firm

Jeśli prowadzisz własną firmę, a Twoje biuro nie jest zbyt duże i ogranicza się do jednego z pokojów w Twoim domu, magazyn samoobsługowy na wynajem jest dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem. W wynajętym magazynie Less Mess Storage z powodzeniem możesz przechowywać dokumentację firmy, materiały promocyjne, a nawet towar. Dzięki przechowalni self storage zachowasz porządek w swoim biurze, co z pewnością pomoże Ci w organizacji pracy.

Wybierając pomieszczenia Less Mess Storage, możesz mieć pewność, że przechowywane tam przedmioty czy dokumentacja firmy są całkowicie bezpieczne. Każdy z magazynów został wyposażony w nowoczesne systemy bezpieczeństwa, a Ty jako klient otrzymasz specjalny kod dostępu, dzięki któremu będziesz mógł korzystać z wynajętej powierzchni bez względu na okoliczności. 

Usługi self storage – pomocne przy pakowaniu paczek

Jeśli Twoją działalnością gospodarczą jest prowadzenie sklepu internetowego, wynajęcie magazynu samoobsługowego będzie pomocne także w tej kwestii. W każdym z oddziałów Less Mess Storage znajduje się sklep, w którym możesz zaopatrzyć się w elementy niezbędne do przygotowania paczki, którą w bezpieczny sposób będziesz mógł wysłać do klienta.

Dużą zaletą magazynów samoobsługowych Less Mess Storage oraz ułatwieniem w korzystaniu z ich usług jest także fakt, że są one zlokalizowane w największych miastach w Polsce: Warszawie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu oraz Krakowie.