Najpopularniejsze wiadomości i informacje dla miasta Jelenia Góra

Jak w nowoczesny sposób promować markę przedsiębiorstwa?

Twoim odbiorcom znudziły się typowe formy reklamy i chcą czegoś więcej? Warto przyjrzeć się kilku ciekawym i nowoczesnym sposobom na promocję marki przedsiębiorstwa. Oprócz możliwości jakie dają serwisy typu katalog firm, które sprawiają, że uzyskanie lepszej pozycji w wyszukiwarce Google jest znacznie prostsze, istnieje kilka ciekawych sposobów na zwiększenie rozpoznawalności firmy. Nie spowoduje to natychmiastowego wzrostu sprzedaży, ale pozwoli wypracować silną i rozpoznawalną markę przedsiębiorstwa.

Filmy wideo

Promowanie firmy za pośrednictwem serwisów typu Youtube lub Vimeo staje się coraz popularniejsze. Tworzenie filmów spełniających określone oczekiwania odbiorców może okazać się całkiem sensownym i użytecznym sposobem na to, aby przypominać internautom o konkretnej marce. Porady wideo i recenzje produktowe to przykład efektywnego wykorzystania tego typu serwisów do promocji marki.

Influencer

Coraz modniejsze staje się korzystanie z usług tak zwanych infulencerów. Infuencerem jest osoba, która cieszy się popularnością w wybranej grupie odbiorców. Może to być przykładowo znana osoba prowadząca profil w serwisie Instagram, Youtube lub Facebook, posiadająca grono fanów śledzące jej posty. Okazuje się, że internauci chętniej słuchają rad i poleceń osób, które są im bliskie lub cenią z różnego rodzaju względów.

Content marketing

Ostatnimi czasy coraz bardziej popularne staje się wykorzystanie content marketingu do działań promocyjnych. Przykładem tego jest zamawianie artykułów sponsorowanych i eksperckich na portalach branżowych. Jest to obustronna korzyść – zarówno dla serwisu specjalistycznego, który otrzymuje ciekawą treść dla swoich użytkowników oraz dla samej firmy, która może umieścić link zwrotny do swojej strony www. Poprzez tworzenie tego typu treści również na forach dyskusyjnych oraz blogach przedsiębiorstwo jest w stanie skutecznie budować rozpoznawalną markę i pozycję eksperta w swojej branży.