Promocja małej firmy w internecie

Mała firma w internecie nie musi przeznaczać dużych środków finansowych na promocję w internecie. Dobrym przykładem tego jest szczególnie katalog ze spisem firm w którym z powodzeniem reklamuje się wiele mniejszych i większych przedsiębiorstw. Jakimi jeszcze sposobami warto zareklamować małą firmę w internecie?

Katalogi biznesowe

Promocja w katalogach firmowych jest jedną z tańszych i prostszych metod promocji. Nie dość, że stworzenie wizytówki firmowej nie zajmuje dużo czasu to w tego typu witryny pozwalają darmowo lub za niewielką opłatą zamieścić wpis w swoim katalogu. Dlaczego jednak tak bardzo ważne jest to, aby zaistnieć w takim katalogu biznesowym? Wśród wielu rodzajów katalogów to właśnie te rodzaje stron pozwalają na umieszczanie wpisów po wcześniejszej weryfikacji, co oznacza to, że nie uświadczymy tam spamu, ani treści wykraczających poza ramy tematyczne danego katalogu branżowego.

Serwisy społecznościowe

Social media lub po prostu serwisy społecznościowe to miejsce w sieci z którego każdego dnia korzystają miliony internautów. Poszukują oni rozrywki, informacji, ciekawostek lub po prostu chcą dowiedzieć się tego co aktualnie dzieje się u znajomych. Przedsiębiorstwa wykorzystują tego typu zainteresowanie, aby promować własną markę, produkty i usługi na portalach społecznościowych. Zasadniczą zaletą tego rozwiązania jest to, że serwisy social media wychodzą naprzeciw potrzebom przedsiębiorców i oferują różnorakie formy promocji.

Najważniejszą kwestią dla małych firm jest jednak to, że założenie wizytówki, a więc w przypadku Facebooka tak zwanego fanpage’a jest całkowicie darmowe. Wykupienie odpowiedniej reklamy nie kosztuje wiele i przynosi bardzo konkretne rezultaty. Oprócz Facebooka warto zainteresować się także promocją firmy na portalach takich jak na przykład LinkedIn, Twitter oraz Instagram.